- Om een bestelling te plaatsen met Billink is het noodzakelijk om een telefoonnummer in te vullen in je account/tijdens het bestelproces. Deze kun je in jouw account, bij ‘Mijn adressen’ toevoegen.
- Wanneer je kiest voor Billink kun je jouw pakketje niet laten afleveren bij een DHL-punt.
- Je hebt het maximale orderbedrag bereikt. Wanneer je voor de eerste keer met Billink betaalt, kun je maximaal voor € 250,- bestellen.
- Zijn bovenstaande oorzaken niet van de orde? Een betaling door middel van Billink kan door verschillende oorzaken worden geweigerd. Wegens privacy hebben wij hier helaas geen zicht op. Billink kan jou hier verder inzicht in geven, wij raden je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van Billink.
Als RINSMA member kun je met het spaarprogramma punten sparen door het doen van aankopen bij ZIJ VAN RINSMA of bij de damescollectie online. Voor iedere bestede €0,33 ontvang je 1 spaarpunt. Daarnaast ontvang je 50 punten bij aankoop in de winkel bij ZIJ VAN RINSMA, maximaal één keer per dag. Met de punten kun je sparen voor shoptegoed. In het persoonlijke account kun je vinden hoeveel punten er al gespaard zijn en of er al shoptegoed voor je klaar staat.
Bij DE HEEREN VAN RINSMA kunnen er géén spaarpunten gespaard worden.
Dit is mogelijk, je kan ook meerdere adressen opslaan in je eigen account om gemakkelijk een bestelling te plaatsen op meerdere adressen. Je kunt jouw bestelling ook laten bezorgen bij een DHL ServicePoint.
Wij kunnen het adres na het plaatsen van de bestelling voor je wijzigen. Daarvoor ontvangen wij graag jouw ordernummer en het gewenste afleveradres via service@rinsmamodeplein.nl.