• Een van de grootste modewinkels van NL
  • Voor 17.00 besteld, zelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf 50 euro
Klantenservice Klantenservice

Een bestelling plaatsen bij rinsmamodeplein.nl



Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Kies de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op de knop "Plaats in winkelwagen". Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en dan zijn er de volgende keuzemogelijkheden: "Nu bestellen" of "Verder winkelen". Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op de "Ga naar kassa", rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden.

Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop "Ik wil bestellen". Je kunt vervolgens inloggen met je gegevens, een account aanmaken of een bestelling plaatsen als gast. Winkel je normaal alleen in de winkel? In dat geval kun je bij inloggen op de 'wachtwoord vergeten' functie klikken. Je ontvangt dan een wachtwoord per e-mail. Vervolgens volg je de stappen in het bestelproces. 

Stap voor stap hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Bekijk hier de handleiding

Wanneer de artikelen in de winkelwagen geplaatst zijn, worden ze 60 minuten voor jou gereserveerd. De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat op het moment van bestellen hetzelfde artikel verkocht wordt in de winkel. In dat geval wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen en wordt gezocht naar een passende oplossing.

Internationaal bestellen

Het is ook mogelijk een bestelling te plaatsen vanuit Duitsland en België. Woon je in een ander land en wil je toch een artikel ontvangen en ben je bereid de verzendkosten naar jouw land te betalen? Neem dan contact met ons op. 

Orderbevestiging 

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. Wil je ook nog een ander artikel ontvangen? Dan zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Wanneer wij constateren dat je meerdere bestellingen achter elkaar hebt geplaatst, zullen deze zoveel mogelijk in één pakket worden gestuurd. 

Artikel toevoegen na afgeronde bestelling 

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. Wil je ook nog een ander artikel ontvangen? Dan zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Wanneer wij constateren dat je meerdere bestellingen achter elkaar hebt geplaatst, zullen deze zoveel mogelijk in één pakket worden gestuurd. 

Punten sparen bij ZIJ VAN RINSMA 

Met het elektronisch spaarsysteem spaar je automatisch voor modecheques voor ZIJ VAN RINSMA. Voor elke €0,33 die in de winkel of online besteedt wordt aan dameskleding, registreren wij automatisch één spaarpunt (op afgeprijsde artikelen worden geen punten gespaard). Vanaf 750 punten zijn er al vouchers uit te kiezen in de voucher shop. Deze vind je in je account. De punten worden gespaard op basis van jouw postcode en huisnummer. Ben je onlangs verhuisd en stond je al in het systeem? Dan kunt je dit doorgeven via service@modeplein.nl of 0513 468 050


Terug naar de klantenservice >