• Een van de grootste modewinkels van NL
  • Voor 17.00 besteld, zelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf 50 euro
Klantenservice Klantenservice
Deze zondag geopend 12.00 - 17.00

Retourneren of ruilen op rinsmamodeplein.nl


Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren kan tot 30 dagen na aankoop. 


Gratis retourneren in de winkel

Wanneer je ervoor kiest de bestelling gratis te retourneren in de winkel, dan kan dit bij de klantenservicebalie. Neem voor een goede verwerking van de retourzending, het retourformulier mee dat bij de bestelling zit. Je krijgt vervolgens het aankoopbedrag op je rekening teruggestort.


Retourneren via DHL  

Je kunt het pakket eenvoudig retourneren via een DHL Pakketpunt. Verpak de bestelling, wanneer mogelijk, in de originele verpakking en voeg het ingevulde retourformulier bij. Meld je retour hier aan om een retourlabel (à €4,95)te kopen. Je ontvangt vervolgens een QR-code in je mail waarmee je het pakket kunt retourneren. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde DHL Pakketpunt en bewaar de verzendbevestiging goed. Deze bevestiging is je bewijs van retourzending. Zodra wij de retourzending hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging via de e-mail. Het aankoopbedrag wordt vervolgens binnen 2 dagen teruggestort op je rekening. De kosten voor het retourlabel (à €4,95) worden ingehouden op dit bedrag. 

Retour aanmelden

 Retourneren op eigen wijze 

Je mag het pakket uiteraard ook op eigen wijze terugsturen. De retourkosten zijn in dat geval voor eigen rekening. Vergeet niet om het retourformulier bij te voegen.


Ruilen 

Indien je het artikel wilt ruilen voor een andere kleur of maat, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Stuur het andere artikel retour met een vermelding van omruiling op het retourformulier. Voor het andere artikel worden dan geen retourkosten in rekening gebracht. 


Status artikelen bij ruilen/retourneren 

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje zijn. Het passen van kleding wordt niet gezien als gebruik. 


Verkeerd of beschadigd geleverd artikel 

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 0513 468 050. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.  

Terug naar de klantenservice >